piątek, 31 października 2014

7.Raglanowa sukienka

Raglan po raz drugi . Kilka dni temu przeglądając gdzieś tam  dział z materiałami  zauważyłam kupon  biało-czarnej kratki.  Jakoś kratka a tym bardziej biało-czarna mnie ostatnio szczególnie do niczego nie inspirowała . Byla tania , bez zastanowienia wzięłam ,pomyślałam o picnic dress o spódnicy z kola również nie omieszkałam i już miałam obraz w głowie okręcić się ze 2 razy w rozkloszowanej spódnicy w kratę super !
Ale nie starczyło materiału .Kombinowałam co by tu fajnego i niepowtarzalnego uszyć ,padło na sukienkę z kołnierzykiem  jako ze raglan to mój ulubiony fason który fajne formuje sylwetkę wybrałam ten sposób szycia według fasonu sukienki która szyłam z lnu lniana sukienka .
Kołnierzyk chociaż nie wyszedł idealnie musiał być obowiązkowo .Chyba czas na naukę szycia kolniezykow ) .













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...