środa, 8 lutego 2017

✂ Hiszpańskie wykroje "Patrones" ✂


Przyleciała primavera ! 🌼
Dzisiaj o 5 rano obudził mnie listonosz który wrzucił  pocztę  i który  narobił trochę hałasu , szczęście ze  lezę chora w łóżku bo dopadło mnie grypsko no i ze w poczcie było własnie  to cudo wiec wybaczam  i korzystając z wolnego czasu trochę pomarudze tu na blogu .
.Patrones to miesięcznik ,hiszpańskie czasopismo z wykrojami . Moje niestety jest w języku hiszpańskim nad czym ubolewam .Być może jest tłumaczony  ....,nie wiem , ...nie sprawdziłam ponieważ ja mam do wyboru jedynie wersje w oryginale czyli hiszpańska  . Jednak sadze ze nie będę miała problemu z przenoszeniem wykroju na tkaninę ,,,,sprawdzimy .
Zamówiłam  ponieważ stwierdziłam ze czas zrobić odskocznie od Burdy .która nie powiem ma ciekawe wykroje  jednak zauważyłam ,ze coraz więcej w niej udziwnień a czasem tandety której nie cierpię ! no ale rozumiem ze tak musi być . Zawsze kiedy  przeglądam czasopisma dotyczące szycia  a jest ich sporo to szukam  "czegoś"dla siebie  . Patrones  zamówiłam w ciemno sugerując się okładka i chyba dobrze zrobiłam ,bo gazeta jest ciekawa . Przede wszystkim modele są klasyczne i eleganckie . Jest kilka ciekawych wiosennych wykrojów bluzeczek i spodni ale przede wszystkim wiosennych płaszczy typu TRENCZ.
Sa aż cztery wykroje przepięknych klasycznych trenczy oraz trochę porad , jak np zrobić raglan .Znalazł się również wykrój dla dziecka ,a w nim "bomberka" .
 tabela rozmiarów europejska ,
Według mnie warto kupić  i przetestować .
Postaram się dodać jakiś wykrój do pobrania z tego numeru jeśli bedzie taka potrzeba ...






cdn....✂

4 komentarze:

  1. a gdzie mozna kupic patrones ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce jest dostępna ta gazeta pod nazwą SZYCIE :-)

      Usuń
  2. ja mieszkam w Szwecji i tutaj nie problemu z kupnem tego magazynu ,jestem pewna ze przez internet da sie kupic ...

    OdpowiedzUsuń
  3. 51 yrs old Structural Analysis Engineer Boigie Durrance, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like "Edward, My Son" and Cooking. Took a trip to St Mary's Cathedral and St Michael's Church at Hildesheim and drives a Jaguar D-Type. sprawdz innych uzytkownikow

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...