czwartek, 11 sierpnia 2016

28.Vintage palto dla malutkiej damy

Uwielbiam mode z lat 60 tych bo jest ponadczasowa ,Prosta szykowna i elegancka   Dla mnie te ubrania to male dzieła sztuki . Dlatego szukam ,szperam gdzie się da wykrojów z tamtych czasów. Własnie wpadł mi w ręce wykrój na płaszczyk  z karczkiem ,Wiec żeby nie zanudzać czytającym  nie potrzebnym wpisem dodam ze własnie  skończyłam szyć ten płaszczyk a właściwie dwa w dwóch kolorach  i jestem zadowolona ,nawet bardzo bo nie dość ,ze szybko  szlo (a tak lubię ) to nawet większych problemow przy szyciu nie zauważyłam .Utknęłam jedynie na moment przy łączeniu plecków sa to dwie części przy których trzeba się skoncentrować  i trochę powyginać by nie było zmarszczeń .

Rozmiar 86 .





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...